Monday 28 February 2011

SeLaMaT TggL BuMi TarBiyah

esok.....
tamatlah sudah perkhidmatan aku 
sbg pendidik di MAAHAD AHMADI
bumi tarbiyah yg sgt barakah bgku
hampir 4 tahun aku menitip perjalanan hidupku di sini..akhirnya aku ttp perlu mengucapkan selamat tggl
secara rasminya hari ni aku dh pun menerima surat secara rasmi yg mengarahkan untuk aku melapor diri di tempat baru
MAAHAD AHMADI.....BUMI TARBIYAH
mmg sgt tarbiyah
byk sgt kenangan aku kat sini...mana taknya...2 drpd 3 anak aku lahir smsa aku berkhidmat di sini....
memoir bersama anak2 murid apatah lg
depa lah tempat aku ketawa n menangis
depa jugak la yg membuat aku tersenyum and kadang2 depa jugakla yg membuat aku merajuk

rakan2 guru jugak begitu...PPPS perempuan kat MAAHAD AHMADI....u r my best buddies...kak ad,kak aida,kak maziah,kak sham,kak shima,ros,kak kiah(juga yg sama situasi mcm aku) dan yg lain2...korg mmg terbaik...walaupun nanti susah utk kita bertemu lg....tapi saat2 bersama kalian adalah saat2 yg terbaik...
KALAU2 LALU LALANG KAT NILAI nanti...jenguk2 lah kat teratak kami

1 comment:

  1. terima kasih atas jasa dan budi cikgu terutama dalam mengajar saya matematik pmr 2007..
    selamat berjuang cikgu..
    moga cikgu terus tabah dan kuat dalam arena perjuangan dan pendidikan..
    doakan saya moga terus tabah dan berjaya cikgu..

    ReplyDelete