Thursday 9 June 2011

kOrG iNgT Lg TaK?

Luahan rasa cikgu/teacher husna

Pejam celik pejam celik, dah hampir 2 tahun kita bersama...sepanjang tempoh itu ukhwah kita semakin rapat.......pelbagai kenangan yg kita telah sulam bersama..ada yg pahit, manis, masam n masin pun ada...itulah lumrah hidup.banyak benda yg kita kongsi bersama.di saat kamu dicerca saya masih yakin yg batch kamu ini bukanlah batch yg paling teruk tp ...itu lah kamu....yg degil, nakal n bega...(betul ke ejaan tu)...saya tanamkan dalam hati,saya nafikan sekeras2nya yg sebenarnya kamu bukan begitu...alhamdulillah pada saat genting ini saya telah Nampak perubahannya....ketahuilah,segala yg kamu korbankan ini bukanlah utk kesenangan saya tp semuanya adalah utk masa depan kamu,saya tak pernah menginginkan apa2 balasan daripada kamu Cuma cukuplah sekadar kamu buat yg terbaik utk masa depan kamu sendiri....kamu dah pun saya anggap seperti anak2 saya sendiri...jadi kesiankan lah pada mama kamu ini....wahai anak2ku sayang teruskan lah perjuangan kamu semua...saya sentiasa ada di sini utk mendoakan kalian semua.....saya sangat sayangkan kamu,memori bersama kamu adalah antara memori yang terindah dalam hidup saya....saya juga akan terus merindui kamu, kenakalan kamu....akhir kata....buatlah yg terbaik.....janji dgn saya ye?


I love all of u...senawi 2 2010



Tinta ikhlas,
Cikgu/teacher husna

Ikram,aiman najib, afiq,ahmat,nasrullah,amir, idham,sufian,nasrul,nasriq,suhail,nuaim,halim,syakir,shukri,razi,fauzi.faidhi,ridhwan,azri,izat,fadhli,fazrul,nizam,fitri,izhar,muaz,hudzaifah,faiq,adib,fauzan,zulhafizi,haziq,imran,miqdad,haizat,fakha,muhaimin,zulsyafiq,aidil,iqwan,firdaus,amar,Anisah sabtani,anisah hamid,anisah ghafar,balqis,wardah,aiman,ain amalina,ain,nusaibah,zaini arifah,aqilah,solihah,muslimah,faraain,shafiqah,elliza,abaniah,fatin,fazlina,hafizah,nurul affiza,izyan, atiqah,afiqah,zariah,haliah,najwa,amirah,fatin raihan, athirah, atirah,aina,hajar,zafirah,siti nadzirah,nur nadzirah,azida,adibah,aimie,khadijah,radhiah,wan fadhilah,mardhiah,marziah,atiqah,adibah,putrid,nabihah,hamizah,rosnani,adnin,zahidah,syahidah,shafatin,syahira aishah,aishah,aishah basher,syahira j,sarifah


Ps:yg namanya tak disebut di sini ....jgn marah ya....kamu tetap dalam ingatan saya...saya dh try memerah otak ni...tp tak berjayala...sori bebanyak ya

KuLiAh suBuh n KuliAh SaIns

KeTeKunAn MeReKa



mAmA n TeRuNa2 MaMa



mAma n aNaK DaRa MaMa



gambar2 di atas adalah
saat yg dirakam pd kuliah terakhir kami
sblm anak2 mama ni menduduki spm.....
ini adalah usaha mama...di mana kelas kami
bermula selepas subuh...

papa akan hntar mama
ke sekolah pkl 6.20 pg
kami akan bermula dgn bacaan yasin
alhamdulillah...mama amat suka masa ni
sbb apa?
sbb masa ni bergema alunan
surah yassin
sgt syahdu...selesai yassin dlm
6.50pg....kami akn meneruskn latih tubi
alhmdulillah
rutin ini berterusan selama sebln
tp impaknya masyaallah...
 DIA
berkuasa

kun fa ya kun......
anak2 mama...u are the best

4 comments:

  1. tanks..mama husna...kami sayang mama husna!!

    ReplyDelete
  2. we all love u teacher.. doakan kejayaan kami.. insyaAllah, ade rezeki kite jumpe di syurga...

    ReplyDelete
  3. rinduuuuuu teacherrr... huwaa... malu pulak bila ingat dulu teacher pujuk kita nangis... muehehehehe

    ReplyDelete